quarta-feira, 20 de abril de 2011

Yesterday was my 9 month anniversary. I've been with my boyfriend since the last July vacations, in Vancouver, where we met. Time flies. He is from Barcelona, I'm here in Rio de Janeiro, but the love doesn't care about distance or time. Love just happens. And I am a big proof. I never thought it could happen to me, a relationship?  no way. A relationship with a guy that lives thousand miles away? Ha ha, no. 
But here I am.. More in love than never, waiting for July again, when he comes to visit me. I have big plans. And for all the people who always tell me, that my relation is impossible, imaginary, or whatever they like to say. I have one word for you: love. Don't expect to understand.

Ontem foi meu aniverário de 9 meses de namoro. Eu estou com meu namorado desde as férias de Julho, em Vancouver, onde nós nos conhcemos. O tempo voa. Ele é de Barcelona, e eu estou aqui no Rio, mas o amor não se importa com distância ou tempo. O amor simplismente acontece. E eu sou uma prova disso. Nunca pensei que poderia acontecer comigo, um relacionamente? De jeito nenhum! Um relacionamento com um cara que vive kilometros de distância? Ha ha, não. 
Mas, aqui estou eu... Mais apaixonada que nunca , esperando por Julho outra vezm quando ele vem me visitar. Eu tenho grandes planos. E para todas as pessoas que sempre me falam, que meu namoro é imposspivel, imaginário, ou qualquer uma dessas coisas que eles gostam de falar. Eu tenho uma palavra para vocês: Amor. Não espere entender.


This is his green T-shirt, that looks like a dress on me, but I customized it. I really like it, cause is a way to feel him closer.  Normally I'm not so romantic, but live alone, and surrounded by photos make me think much more than the normal. 

Essa camiseta verde é dele, ela parece um vestido em mim, mas eu a customizei. Eu realmente gosto, porque faz com que eu o sinta mais perto. Normalmente eu não sou tão romântica, mas viver sozinhas, rodeada de fotos, me faz pensar muito mais que o normal.

My favorite ring: a present from my boyfriend 

I'm looking for a hot pant jeans, so while I don't find one, I will improvise with my regular denim shorts.
I really like strong colors, like electric blue, orange, pink together. I don't know why. But I also love light and soft looks,  and white! White is my big passion in fashion. Here in Brasil, every new year, almost all the people wear a total white look, and I wait this day every year, looks perfect for me. Relax, at the same time bring to us a lot of energy.

Estou procurando uma "hot pant" jeans, então enquanto não encontro, vou improvisando com meu shorts jeans.
Eu gosto muito de cores fortes, como azul elétrico, laranja, rosa pink juntos, não sei porque. Mas eu também amo looks claros e delicados, e branco! Branco é minha granda paixão fashion. Aqui no Brasil todo ano novo, quase todas as pessoas se vestem totalmente de branco, e eu espero esse dia o ano todo, é perfeito para mim. Relaxante, mas ao mesmo tempo nos traz energia.

One thing I really don't care are nails. haha. I love nail polishes, but i don't care to mix colors, like one nail blue, other pink, other orange.. nails are just nails! haha, i don't know, is something that I see in a very funny way. 

Uma coisa que eu realmente não me importo são unhas. haha. Eu adoro esmaltes, mas eu não me importo em misturar cores, como uma unha azul, outra rosa, outra laranja.. unhas são só unhas! haha, não sei, é algo que eu vejo de uma maneira muito engraçada.

blue matte nail polish with my favorite wallet

Coming back for my anniversary, what did I do? If my boyfriend wasn't here?! Well, was just like another Tuesday... Wake up, university, run to the photography class, have a huge conversation with the doormen of my building, come back to my house.  But, I was pretending that I really was with him. That he would take me to a beautiful restaurant, and wait me in home until my classes is over.. any handmade gift, those littles cutes things that I love so much. Imagine can make me happy

Voltando para meu aniversário de namoro, o que eu fiz? Se meu namorado não estava aqui?! Bom, foi como qualquer outra Terça... Acordar, universidade, correr para aula de fotografia, ter uma conversa super longa com meu porteiro, voltar para casa. Mas, eu estava fingindo que realmente estava com ele. Que ele me levaria para um lindo restaurante, e me esperaria em casa até as aulas acabarem.. qualquer pequeno presente feito a mão, essas pequenas coisas que eu amo tanto. Imaginar pode me fazer feliz.



Today is almost holiday! Easter is coming, and I can't wait to see my friends from São Paulo who are coming to Rio. It's gonna be fun, and gonna be: chocolate! The one day that we can eat a loooot of chocolate without any guilt. 

Hoje é quase feriado! A Páscoa está chegando, e eu mal posso esperar para ver minhas amigas de São Oaulo que estão vindo pro Rio. Vai ser divertido, e vai ser: chocolate! O único dia que podemos comer muuuito chocolate sem nenhuma culpa. 


So, happy holiday people! :)
See you soon 

23 comentários:

  1. Que especial! Acho que quando existe amor, não importa a distância! Acho que o sentimento aumenta cada vez mais, faz ser cada vez mais forte :) O Importante é acreditar! Parabéns pelo aniversário de namoro! E que seja eterno!
    Lindas as tuas fotos. Amei a camiseta, ficou linda! E o melhor ainda é ter uma parte dele por perto! Também adoro essas cores, principalmente o pink, uma das minhas cores preferida!
    Feriadão com os amigos por perto é muito bom!
    Xoxo
    www.myfashionview.com

    ResponderExcluir
  2. thank you for your sweet comments again! i hope you try to make the clutch, send me pictures if you do!!! this post makes my heart ache... being so totally in love is a rare and beautiful thing, i hope july comes soon (making things makes time fly ;-)) <3shelby

    www.makemesparkly.blogspot.com

    ResponderExcluir
  3. Que post mais lindooo!!!
    Com certeza, teu namorado vai ler e ficar ainda mais apaixonado (:
    Amor não deveria precisar ser explicado, né?! É amor ué!!! Acho fofa sua história, MESMO!
    *Ah, não posso deixar de falar que amei o look com a camiseta dele. E que quero este esmalte!!!
    Uma Feliz Páscoa linda e Feliz Nyver de namoro!

    Bjo bjooo!

    http://seguindotendencias.blogspot.com

    ResponderExcluir
  4. happy holiday you too!! it was so nice reading your lovely comment!!thanks thanks thanks:-) you are beautiful!!In that long t-shirt!
    :-) and i'm in love with your ring!

    :-) New posts in the next days!!
    You're so sweet!!
    Anna

    www.followpix.blogspot.com

    ResponderExcluir
  5. Your photos are very pretty :)
    I adore the way you mix colours, it's very refreshing.
    I hope you and your boyfriend last, I couldn't imagine being in a long distance relationship!

    ResponderExcluir
  6. oi!
    Parabéns pelo "niver" de namoro, tudo de mais maravilhoso pra vc!
    Uma coisa nesse post vc tem razão!
    Amor:Não espere entender.
    Se vc fosse simples não tinha graça!hehe!
    Vc falow das fotos do meu blog .. mas as suas são incriveis! Ainda vou ter uma camera bem bacana igual a sua, (um dos meus sonhos de consumo), e a criatividade que me falta pra fazer tirar tantas fotos legais!
    Ah, descobri uma coisa em comum entre nos, UNHAS !
    Amiga .. amo demais .. de qualquer cor e jeito .. (mas sempre feitinha, né?!)
    Boa Pascoa pra vcc .. come mto chocolate ai no Rio .. que eu vou comer mto aki em Sampa !!
    Bjs !!!☺

    ResponderExcluir
  7. Congratulations on enduring a long distance relationship. I will probably be coming to you with questions and advice since I will have to experience the same thing starting next week. I'm excited for you to see your honey! Is your phone bill outrageous?

    ResponderExcluir
  8. Amei essa sua T-shirt!!! Que linda ela!

    Beijos.

    www.consumisse.blogspot.com

    ResponderExcluir
  9. Aiii florzinha..

    Parabéns pra você e seu love, vocês merecem!! E amei as fotos, você esta lindaaa!!

    BeijooO..
    natyfigueiredo.com

    ResponderExcluir
  10. The 1st pic is really really beautiful!!!!
    Love the colors of your outfit!
    xoxo
    S

    http://s-fashion-avenue.blogspot.com

    ResponderExcluir
  11. muito obrigada.
    és muito lindaaaa :)

    ResponderExcluir
  12. great pictures!!! I love the first!!!

    ResponderExcluir
  13. I completely understand where you're coming from! I lived in NYC my entire life but recently moved to Virginia and I have so many attachments there, All of my relationships have been long distance, it can be really hard but sometimes it's worth it. I wish you both the best!

    xx
    www.lluviaforallseasons.com

    ResponderExcluir
  14. wow that is such a cuute ring that your boyfriend got you! you're so lucky ;) ahah and you are so cute! have a great sunday and happy easter dear!

    stop by sometime, xx natalie
    http://lavagabonddame.blogspot.com/

    ResponderExcluir
  15. que fotos lindas ! *-*


    beijos
    Loma <3

    ResponderExcluir
  16. Gente, como você é fotogênica! Além de linda, claro! Babei

    Beijos,
    http://viesfeminino.blogspot.com/

    ResponderExcluir
  17. hey! following you now!
    love your bracelets! and your nails too!!! amazing!
    and the love on the wall is sucha cool idea!!!
    =)

    modalouvain.blospot.com

    btw dont forget to follow me too!!!

    ResponderExcluir
  18. loooove your photos!! :)

    http://roberta-withlove.blogspot.com/

    ResponderExcluir
  19. gorgeous photos! i love your nails!

    ResponderExcluir